torsdag den 28. februar 2008

Turen går til NY #4: Sex in THE city.

Turen skulle være andet end shopping, sightseeing og god mad, så i går skulle vi i byen. Da vi var fire fyre af sted, synes vi lige vi ville tjekke et af homostederne ud, nu NY er så kendt for deres miljø. Vi havde fået anbefalet et sted ikke langt fra The Village. Et sted der hedder Splash. Da i sprang ud af vores gule taxa på en mere eller mindre øde og mørk vej, var vi slemt nervøse for om vi mon var havnet et ordentligt sted. Fandt lidt efter ud af hvorfor. Splash er et af det helt hippe steder og derfor står der ikke udenfor hvor det er. Man ved hvor det er! Køen var ikke så lang, men allerede der kunne musikken høres og de personer der gik rundt udenfor spændte vidt i spektret af skæve typer og almindelige pæne fyre. Vi var alle lidt fulde fra restauranten, så glædede os bare til at komme ind og fortsætte.

Et er at gå i byen i København, noget helt andet er at gå i byen i NY. I hvert fald på de steder for de homoseksuelle. Stedet var som udenfor proppet med alle typer. Store og små, tykke og tynde, unge og ældre, lækre og mindre pæne, påklædte og mindre påklædte. På ingen måde som Kbh. der efterhånden er delt meget op efter typer og alder. På barerne stod gogo-dansere i hotpants og dansede til den pulsende musik. Trænede fyre der dansede for enhver 1$ de fik stukket indenfor de små shorts. Ikke fyre efter min smag, men festligt indslag. Ligeledes var bartenderne kun iklædt en form for underbukser og sko. På dansegulvet var der flirt og sexet dans. Glade fyre. Hele stedet, begge etager, osede af sex, uden at det blev vulgært. Der var fantastisk musik og det var tydeligt at alle bare havde det sjovt. Ingen blev kigget særligt efter bare fordi de havde en aparte udklædning på. Det var så frit at være der, fordi det var tydeligt at der var plads til alle.

Mine nyindkøbte jeans må have siddet godt, ellers er de også bare mere frie derovre. Vi sod i baren og pludselig havde jeg svært ved at se hvordan kærestens hånd kunne være den på min røv, ud fra den viden at hans arm kun har ét bøjeligt led og derfor har begrænsning på udfoldelser. Kæresten blev dog vist lidt træt af henvendelserne til mig til sidst. En nåede ikke engang at prikke mig på skulderen inden kæresten havde fortalt ham vores status. Nu heller ikke noget problem med mig. Jeg opdagede ikke altid dem der nærmede sig. Jeg var i byen med venner og kæresten. Det er kun ham jeg vil gå hjem sammen med. Kun ham jeg vil have sex med. Men sjovt at opleve nattelivet på et af NY’s hotte homo-diskoteker. Helt klart en oplevelse værd og noget der bør gentages.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar