tirsdag den 26. juni 2007

En tanke til København. Rejsedagbog #6

Ligger ved poolen med mit nye DANSK-magazine og læser om fantastiske København. En stor del af bladet er én lang ros til København og alt hvad der er at opleve der.
Jeg savner ikke København, når jeg ligger her i 35 graders varme, men er heller ikke ked af at jeg skal hjem igen, for det er virkelig en dejlig by at komme hjem til. Den gode stemning og der herlige liv på ferien her i varmen, kan fortsættes når vi vender hjem og bare skal opleve København. Opleve alle de lækre steder der er beskrevet i bladet.
Jeg forstår til fulde bladets ros af byen. Tak til Uffe og Kim for i et par timer at kunne nyde ferien og samtidig se frem til at komme hjem. For alle de gode oplevelser behøver vi ikke rejse langt for at få. Oplevelser ud over sædvane findes også i Danmark og i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar